fredag den 20. september 2013

It's friday..

Jaaa, så blev det endelig fredag, eller ja, bare weekend. Elsker fredag og weekend. De bedste ting sker altid i weekenden, og hver weekend er bare fantastiske. Jeg har haft en rigtig lorte uge, og har ikke haft det så godt, så håber weekenden kan få mig på toppen igen. Først Vild Med Dans i aften (yay, elsker det), imorgen skal jeg sove sammen med min bedste veninde Emma, og så søndag tager vi til fodbold. Hvad skulle jeg dog gøre uden fodbolden? Det er ugens højtepunkt, haha.. Der er jeg nemlig samlet med de mennesker jeg elsker aller mest, og elsker aller mest at tilbringe tid med. Både Emma, min familie og ellers bare mine venner osv..♥
Hvordan skal I tilbringe jeres weekend?
- Seline. 

2 kommentarer:

  1. Tror bare jeg vil slappe af i weekenden! :-)
    Skal vi følges? følger dig nu, så håber du vil følge tilbage!
    Håber også du vil skrive en kommentar tilbage: www.michellebentzen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder dejligt :-)
      VI kigger forbi din blog med det samme.

      - Seline ♥

      Slet

Tusind tak for jeres søde ord, de betyder rigtig meget for os ♥